×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حمایت شورای شهر تهران از سپاه پاسداران/ بودجه شهرداری روی میز شورا

حمایت شورای شهر تهران از سپاه پاسداران/ بودجه شهرداری روی میز شورا

اخبار اجتماعی پایشگر– شورای اسلامی شهر تهران جلسه علنی خود را در حالی آغاز کرد که اعضای شورا در واکنش به اقدام پارلمان اروپا با لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه حضور یافتند و قرار است شهردار تهران امروز بودجه سال ۱۴۰۲ را تقدیم کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز یکشنبه، یکصد و بیست و چهارمین جلسه خود را با قرائت قرآن آغاز کردند و پرچم های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمایت از این نهاد انقلابی در برابر تصمیم پارلمان اروپا، در مقابل جایگاه اعضا قرار گرفته است.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با لباس سپاه در صحن شورا حاضر شدند.

چرا سپاه تهدید می‌شود؟

پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در این جلسه با ارایه نطق پیش از دستور خود با طرح این پرسش که چرا سپاه تهدید می شود؟ گفت: سپاه توانست قدرت را به مردم منتقل کند و توانست در مقابل قدرت نظامی این پنج کشور بایستند و قدرت بازدارندگی را خلق کند.

وی با اشاره به مقبولیت سپاه پاسداران در جهان، خطاب به پارلمان اروپا گفت: مراکز معتبر دنیا و ارتش های دنیا را با سپاه پاسداران در نظرسنجی بگذارید، می‌بینید که کدام ارتش ها مقبول جامعه بین الملل هستند.

سروری با بیان اینکه شاهد عجیب ترین تصمیماتی هستیم که در دنیا صورت می گیرد، گفت: قدرت های مسلح دنیا را به دو قسمت دانا و نادان تقسیم کردند که دنیای دانا پنج کشور بودند و سایر نقاط دنیا، دنیای نادان نامیده شدند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: امروز اتحادیه اروپا برخلاف سازمان ملل که خود نظام ظالمانه ای است هم عمل می کند و دنبال آن هستند که یکی از مراکز رسمی یک کشور را به عنوان سازمان تروریستی قلمداد کنند.

سروری با بیان اینکه جمهوری اسلامی تذکر داده بود که این روند ناعادلانه منجر به اتفاقات سنگین می شود، گفت: آمریکایی ها بدون اجازه منشور سازمان ملل وارد عراق شدند و یک میلیون انسان را از بین بردند و خود را پاسخگو نمی دانند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تنها کشوری که نظام آمریکا را نظامی ظالمانه دانست جمهوری اسلامی بود و برای اینکه پاسخ به رفتار ظالمانه بدهد دنبال تولید قدرت بود.

سروری تأکید کرد: قدرت جمهوری اسلامی این بود که تلاش داشت قدرت را به مردم منتقل کند و مردم در مقابل این رفتار نابرابر بایستد.

false
true
false
false

true