×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
false
true
عرضه اولیه فردا به احتمال لغو خواهد شد

پایشگر- اختلال سامانه معاملات ، دامن عرضه اولیه فردا را گرفته و به احتمال بسیار زیاد عرضه ۱۰ درصد سهام کشت و صنعت دامپروری پارس به روزهای بعد موکول شود.

به گزارش پایشگر به نقل از بورس پرس، مشکل همیشگی اختلال سامانه معاملات در حالی امروز موجب تاخیر در بهبود شرایط بازار و اعتراض همگانی فعالان و عدم توضیح مدیران شرکت مدیریت فناوری بورس تهران شد که به احتمال زیاد بخشی از داد و ستد سهام در ساعت بعداز سر گیری معاملات ( از ۱۱:۵۰ تا ۱۲:۲۷ دقیقه ) باطل خواهد شد که نتیجه آن تا ساعتی دیگر و شاید صبح فردا مشخص می شود.

براساس این گزارش، اما هنگ کردن بیش از ۲ دوساعته سیستم معاملات فقط محدود به این موارد و عدم تمدید زمان داد و ستد امروز نشده و از قرار معلوم دامن عرضه اولیه فردا را گرفته و به دلیل ریسک زیاد بروز اختلال سامانه معاملات، عرضه اولیه شرکت ۳۲٫۵ میلیارد تومانی کشت و صنعت دامپروری پارس به احتمال ۹۰ درصد به روزهای بعد موکول شود.

طبق اعلام قبلی بوده ۱۰ درصد از سهام “زپارس” معادل ۳۲ میلیون و ۵۳۴ هزار سهم در محدوده قیمتی ۳۲۰ تا ۳۵۰ تومان و سهمیه حداکثر ۳۰۰ سهمی در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه شود اما به احتمال زیاد ، مدیران بورس تهران به منظور جلوگیری از مشکلات بیشتر ناشی از اختلال سامانه ، این عرضه را به روزهای سه شنبه یا چهارشنبه موکول کنند.

در این میان عرضه اولیه ۱۰ درصدی داروسازی آوه سینا در فرابورس (شامل معادل ۳۵ میلیون سهم و با محدوده قیمتی ۳۰۰ تا ۳۳۰ تومانی هر سهم و سهمیه ۷۰۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی) به احتمال زیاد انجام می شود.

false
true
false
false

true