×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
قالیباف: شورای نگهبان همواره در تصویب قوانین با مجلس هم‌افزایی دارد

قالیباف: شورای نگهبان همواره در تصویب قوانین با مجلس هم‌افزایی دارد

اخبار سیاسی پایشگر – رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اعضا و بدنه کارشناسی این شورا همواره با مجلس برای تسریع در تصویب قوانین به سود مردم هم‌افزایی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر ، محمدباقر قالیباف در ابتدای نشست صحن علنی امروز سه شنبه – ۲۷ تیرماه – با اشاره به سالگرد تأسیس شورای نگهبان اظهار کرد: به عنوان یکی از اعضای مجلس یازدهم از همکاری شورای نگهبان تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه این شورا وظیفه حفاظت از قانون اساسی و احکام مبین اسلام را عهده دار است، تصریح کرد: اگر مجلس یازدهم مفتخر به دریافت عنوان مجلس انقلابی شده جز با همکاری شورای نگهبان میسر نبوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضرت امام (ره) در توصیف اهمیت شورای نگهبان فرمودند که تشخیص شورای نگهبان میزان است و همه باید آن را بپذیریم. رهبر انقلاب نیز گفتند شورای نگهبان مهمترین دستگاه برای حفاظت و حراست از نظام اسلامی است.

قالیباف اضافه کرد: به عنوان یکی از اعضای مجلس یازدهم از همکاری و هم افزایی یکایک اعضای شورای نگهبان تشکر می کنم چرا که همواره از نزدیک شاهد تلاش اعضا و بدنه کارشناسی شورای نگهبان برای تسریع در تصویب قوانین به سود مردم بوده اند.

وی یادآورشد: همچنین فرار سیدن ماه حزن و اندوه محرم الحرام را به همه دوستداران و اهل بیت تسلیت می گویم، امید است همه مردم عاشورایی ایران و عاشقان پرچم سرخ اباعبدالله در سراسر جهان بتوانند از خوان گسترده عزای حسینی متنعم شوند و ما هم بتوانیم خدمتگزار مردم مخلص عاشق اهل بیت عصمت و طهارت باشیم.

false
true
false
false

true