×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کالبد مرده منافقین با تنفس مصنوعی اروپا احیا نمی‌شود

کالبد مرده منافقین با تنفس مصنوعی اروپا احیا نمی‌شود

اخبار سیاسی پایشگر – عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کالبد مرده منافقین با تنفس مصنوعی اروپا احیا نمی‌شود، گفت: لزوم استفاده از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی برای شناساندن چهره این گروهک جنایتکار به دنیا، ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، حسین نوش آبادی درباره نشست سرکرده گروهک منافقین با برخی از اعضای پارلمان ایتالیا گفت: دلیل اینکه منافقین به دنبال ارتباط گیری با برخی از نمایندگان پارلمان‌های اروپایی هستند، این است که می خواهند با تنفس مصنوعی، مغزها و کالبد مرده آنها را دوباره احیاء کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، منافقین را گروهکی منفور نامید که دیگر قابل احیا نیست و جایگاهی هم نزد ملت ایران ندارد و در این باره افزود: ملت ایران اسلامی و مردم منطقه این گروهک را به عنوان یک جریان تروریستی، خونخوار و سفاک می‌شناسند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه منافقین جایگاهی در هیچ منطقه‌ای ندارند، یادآور شد: حتی آمریکایی‌ها نیز حمایت خود را از آنها سلب کرده اند.

وی با بیان اینکه اعضای گروهک منافقین به دیگر نقاط دنیا متواری شده اند، افزود: اقداماتی که این گروهک در رویارویی با ملت ایران انجام می دهد، ناچیز است.

نوش آبادی گفت: توهم احیای گروهک منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران توهمی است که برخی کشورهای اروپایی به آن دچار هستند و نشست اخیر برخی از اعضای پارلمان ایتالیا با سرکرده منافقین در راستای این تفکر است.

نماینده مردم ورامین در مجلس خواستار تحرک بیشتر دیپلماسی پارلمانی برای شناساندن ماهیت تروریستی منافقین به سایر کشورها شد و گفت: باید از ظرفیت روابط پارلمانی دولت یازدهم و گروههای دوستی با مجالس کشورهای مختلف برای جلوگیری از فعالیت این گروهک تروریستی استفاده کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: با فعال شدن دیپلماسی پارلمانی، نمایندگان پارلمان‌های کشورهای اروپایی نسبت به جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین، آگاه می شوند و به این نتیجه خواهند رسید که حضور اعضای این گروهک در خاک اروپا به ضرر خود این کشورها نیز هست.

در پی اقدام چند نماینده مجلس ایتالیا در میزبانی از تروریست نشان‌دار گروهک منافقین در محل پارلمان این کشور، «جزوپه پرونه» سفیر ایتالیا به وزارت امور خارجه احضار شد.

false
true
false
false

true