×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
عضو جدید هیئت مدیره بانک صادرات از وصول مطالبات خبرداد

پایشگر- عضو جدید و بدون سابقه بانکی هیأت‌مدیره بانک صادرات وعده اصلاحات ساختاری، وصول مطالبات با استفاده از مجلس، سازمان برنامه و وقوع موفقیت‌های بزرگتر در آینده ایی نزدیک داد!

به گزارش پایشگر به نقل از بورس پرس، ارسلان فتحی‌پور که بدون سابقه بانکی اخیرا” عضو جدید و پنجم هیات‌مدیره بزرگترین بانک بورس شده و انتقاداتی را متوجه خود ، بانک مرکزی ، وزارت اقتصاد و… کرده ، وعده دریافت مطالبات از طریق مجلس، سازمان برنامه و بودجه و سایر نهادها پیگیری و وصول داد.

وی افزود: اصلاحات ساختاری مناسبی درحال شکل‌گیری بوده و با وجود محدودیت‌های بین‌المللی و نوسانات داخل، سیاست‌گذاری‌های مناسبی وجود دارد که بزودی شاهد موفقیت‌های بزرگتری خواهیم بود.

فتحی‌پور با بیان اینکه بانک صادرات از ابتدای سال گذشته تا اوایل شهریور بالغ بر ۵۳۰ رقبه املاک مازاد به ارزش بیش از ۵۱۳ میلیارد تومان را فروخته ادامه داد: فروش املاک مازاد و خروج از بنگاه‌داری جزء برنامه‌های بانک بوده و در آینده نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

براساس این گزارش، وی نماینده چند دوره کلیبر، خدآفرین و بخش هوراند (استان آذربایجان شرقی) و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم و نهم بود و پیش از حضور در بانک صادرات، مدیرعامل شرکت بورسی ایران ترانسفو (از دی ۹۵ ) ، رئیس هیأت مدیره آتیه دماوند و مشاور وزیر استیضاح شده اقتصاد یعنی مسعود کرباسیان است.

فتحی پور که دارای گرایش سیاسی اصولگرا است در انتخابات مجلس دهم توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود.

وی در مراسم تودیع و معارفه “بترانس” هم گفته بود: نجات شرکت اقدامی بنیادی و جراحی اقتصادی کارشناسی شده است و باید از طریق تلاش برای وصول مطالبات، کاهش پرداخت سودهای بانکی، افزایش تعرفه واردات، توسعه محصول و مشارکت با شرکت های مهم دنیا از قبیل زیمنس، برنامه ریزی دقیق جهت تصمیم گیری و همکاری و همدلی تمامی پرسنل شرکت صورت پذیرد.

false
true
false
false

true